Poniżej znajdziesz warunki gwarancji. Jeśli chcesz zgłosić jedną z opisanych sytuacji, zapoznaj się najpierw z informacjami poniżej, a następnie wypełnij formularz na dole strony lub napisz do nas na adres: kontakt@sogito.pl.
Każda biżuteria SOGITO. objęta jest 2-letnią gwarancją od dnia zakupu, która obejmuje jednorazową naprawę lub wymianę zgłoszonego egzemplarza.
- Zerwanie lub uszkodzenie biżuterii podczas codziennego użytkowania.
- Uszkodzenie zapięcia w biżuterii.
- Wytarcie się pozłocenia wynikające z naturalnego zużycia powłoki.
- Ściemnienie (zaczernienie) biżuterii lub jej elementów.
- Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, wypadkami lub nieautoryzowanymi naprawami.
- Przedmioty, które zostały zagubione, skradzione, porysowane, celowo uszkodzone lub zniszczone przez właściciela bądź inne osoby trzecie.
- Skontaktuj się z nami poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na dole tej podstrony, lub bezpośrednio na adres kontakt@sogito.pl
- Opisz problem, zamieść zdjęcia produktu oraz podaj numer zamówienia i datą jego zakupu.
- W ciągu maksymalnie 3 dni roboczych nasz zespół skontaktuje się z Tobą i przekaże dalsze informacje oraz wskazówki dotyczące postępowania.
Nie wysyłaj do nas swojej biżuterii bez wcześniejszego kontaktu i ustalenia warunków oraz procedury gwarancyjnej.
Po zapoznaniu się z Twoją sprawą poinstruujemy Cię, jakie będą kolejne kroki. W niektórych przypadkach konieczne będzie odesłanie do nas uszkodzonego egzemplarza, jednak czasem wystarczy, że wyślemy Ci po prostu nową sztukę. Dlatego tak ważny jest wcześniejszy kontakt z nami, aby uniknąć niepotrzebnych kosztów.
Jeśli konieczne będzie odesłanie produktu, naprawiony lub wymieniony przedmiot odeślemy do Ciebie w ciągu 48 godzin od otrzymania paczki.
Jeżeli wysyłka uszkodzonego egzemplarza nie będzie potrzebna, paczkę z nową sztuką nadamy do Ciebie w ciągu 24 godzin od akceptacji i ustalenia warunków gwarancji.
Ważne: Jeśli zgłaszany egzemplarz biżuterii nie znajduje się już w naszej stałej ofercie lub chwilowo jest niedostępny w magazynie, możemy zaproponować wymianę na inny model z naszej oferty lub voucher o tej samej wartości.
Gwarancja jest jednorazowa i nie obejmuje produktów już naprawionych lub wymienionych. Jednak jeśli po zakończeniu procesu gwarancyjnego pojawią się jakiekolwiek problemy z Twoimi przedmiotami, skontaktuj się z nami – postaramy się pomóc.
Prosimy o uzupełnienie danymi które zostały użyte w celu złożenia u nas zamówienia.



