Gwarancja

Poniżej znajdziesz warunki gwarancji. Jeśli chcesz zgłosić jedną z opisanych sytuacji, zapoznaj się najpierw z informacjami poniżej, a następnie wypełnij formularz na dole strony lub napisz do nas na adres: kontakt@sogito.pl.

Co powinieneś wiedzieć:

Każda biżuteria SOGITO. objęta jest 2-letnią gwarancją od dnia zakupu, która obejmuje jednorazową naprawę lub wymianę zgłoszonego egzemplarza.

Co obejmuje gwarancja:
  • Zerwanie lub uszkodzenie biżuterii podczas codziennego użytkowania.
  • Uszkodzenie zapięcia w biżuterii.
  • Wytarcie się pozłocenia wynikające z naturalnego zużycia powłoki.
  • Ściemnienie (zaczernienie) biżuterii lub jej elementów.
Co nie podlega gwarancji:
  • Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, wypadkami lub nieautoryzowanymi naprawami.
  • Przedmioty, które zostały zagubione, skradzione, porysowane, celowo uszkodzone lub zniszczone przez właściciela bądź inne osoby trzecie.
Proces zgłaszania gwarancji:
  1. Skontaktuj się z nami poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na dole tej podstrony, lub bezpośrednio na adres kontakt@sogito.pl
  2. Opisz problem, zamieść zdjęcia produktu oraz podaj numer  zamówienia i datą jego zakupu.
  3. W ciągu maksymalnie 3 dni roboczych nasz zespół skontaktuje się z Tobą i przekaże dalsze informacje oraz wskazówki dotyczące postępowania.

Nie wysyłaj do nas swojej biżuterii bez wcześniejszego kontaktu i ustalenia warunków oraz procedury gwarancyjnej.

Co dalej:

Po zapoznaniu się z Twoją sprawą poinstruujemy Cię, jakie będą kolejne kroki. W niektórych przypadkach konieczne będzie odesłanie do nas uszkodzonego egzemplarza, jednak czasem wystarczy, że wyślemy Ci po prostu nową sztukę. Dlatego tak ważny jest wcześniejszy kontakt z nami, aby uniknąć niepotrzebnych kosztów.

Jeśli konieczne będzie odesłanie produktu, naprawiony lub wymieniony przedmiot odeślemy do Ciebie w ciągu 48 godzin od otrzymania paczki.

Jeżeli wysyłka uszkodzonego egzemplarza nie będzie potrzebna, paczkę z nową sztuką nadamy do Ciebie w ciągu 24 godzin od akceptacji i ustalenia warunków gwarancji.

Ważne: Jeśli zgłaszany egzemplarz biżuterii nie znajduje się już w naszej stałej ofercie lub chwilowo jest niedostępny w magazynie, możemy zaproponować wymianę na inny model z naszej oferty lub voucher o tej samej wartości.

Gwarancja jest jednorazowa i nie obejmuje produktów już naprawionych lub wymienionych. Jednak jeśli po zakończeniu procesu gwarancyjnego pojawią się jakiekolwiek problemy z Twoimi przedmiotami, skontaktuj się z nami – postaramy się pomóc.

Formularz zgłoszeniowy

Prosimy o uzupełnienie danymi które zostały użyte w celu złożenia u nas zamówienia.






    Zamieść zdjęcia zgłaszanego produktu i jego problemu.*